0Порівняння товарів
Лише комфотні та практичні рішення в світі покриттів для підлоги!
0
Мій кошик

Килимова плитка Forbo Flotex Colour Penang t382116 Azure

Артикул Flotex Colour Penang t382116 Azure/sp
В наявності
Ціна за м2: 2 071.58 грн
Увійдіть на сайт щоб
додати товар в список бажань
На оптові замовлення діють спеціальні ціни

Розмір кімнати
×
= уп. (м²)
Характеристики
Виробник Forbo
Колекція Colour Penang
Склад ворсу Поліамід
Тип ворсу Велюр
Загальна вага, г/м.кв 5400
Тип основи Бітумна
Загальна висота продукту, мм 5.3
Клас зносостійкості 33
Розмір плитки 500х500
Площа в упаковці, м.кв. 3.000
Пожежні протоколи Так
Країна виробника Англія

Колекція Flotex Penang надає чудовий вид будь-якого сучасного приміщення. Маючи в своїй основі дерев'яний дизайн, дана колекція привносить натуральну атмосферу.

Flotex схвалений Британською суспільством алергологів, як покриття, позитивно впливає на людей, які страждають алергією. У ковроліну нового покоління є здатність затримувати алергени всередині і вивільняти їх при звичайній прибирання пилососом. При чищенні Flotex вивільняється в два рази більше алергенів, ніж при чищенні традиційного килима. Таким чином, найшкідливіші алергени видаляються, чим поліпшують якість життя людей, які страждають від астми і алергії.

Flotex Penang доступний в рулоні і в плитці.

Увійти за допомогою
Оцініть товар
Надіслати

Доставка товару

Замовлення, оформлені до 16:00, ми передаємо в роботу в той же день. Виконання вашого замовлення відбувається протягом наступних 1-3 днів, після чого передається службам доставки («Нова пошта», «Делівері», та інші) в той же день. Замовлення, оформлені після 16:00 — ми передаємо в роботу на наступний день.

Способи доставки

  • Самовивіз з магазину.
  • Доставка по місту Київ: термін 1-3 робочі дні, мінімальна вартість від 800 грн.
  • Адресна доставка по Україні до дверей «Новою поштою»: термін 2-4 робочі дні, вартість від 300 грн.
  • Адресна доставка по Україні до дверей «Делівері»: термін доставки 3-7 днів, вартість від 300 грн.
  • Доставка до грузового відділення кур'єрської служби «Нова пошта»: термін 2-4 робочі дні, вартість від 300 грн.
  • Доставка до грузового відділення кур'єрської служби «Делівері»: термін доставки 3-7 днів, вартість від 300 грн.

Адресна доставка по Україні до дверей

Можлива кур'єрською службою «Нова пошта» та «Делівері» при 100% передоплаті.

Ваше замовлення буде відправлене через 1-3 дні після замовлення. Доставка займає орієнтовно до 3 днів. Оплатити товари ви зможете за допомогою карт VISA/Mastercard онлайн на сайті при оформленні замовлення.

При замовленні від 2500 грн — доставка безкоштовна для товарів, які мають відповідну інформацію на сторінці товару.

При замовленні до 2500 гривень, а також для товарів, які не мають безкоштовну доставку — доставка за тарифом перевізника (від 300 грн.)

Самовивіз з вантажного відділення кур’єрської служби

Самовивіз з вантажного відділення кур'єрської служби

Ви можете забрати ваше замовлення самостійно з найближчого вантажного відділення курьєрської служби «Нова пошта» або «Делівері»  при 100% передоплаті.

Ваше замовлення буде відправлене через 1-3 дні після замовлення. Доставка займає орієнтовно до 3 днів. Оплатити товари ви зможете за допомогою карт VISA/Mastercard онлайн на сайті при оформленні замовлення.

Саме так, як і при доставці за адресою, при замовленні від 2500 грн — доставка безкоштовна для товарів, які мають відповідну інформацію на сторінці товару. При замовленні до 2500 гривень, а також для товарів, які не мають безкоштовну доставку — доставка за тарифом перевізника (від 300 грн.)

Самовивіз з магазину

Ви можете забрати ваше замовлення з нашого магазину за адресою м.Київ, просп. Володимира Івасюка (Героїв Сталінграда), 8 корпус 3. Графік роботи: з 9:00 до 18:00 в будні, та з 10:00 до 16:00 в субботу.

У зв’язку з тим, що багато товару в нашому магазині досить габаритні, просимо попередньо узгодити можливість самовивозу з нашим менеджером.

Подзвоніть нам, якщо у вас залишились питання, і ми підберемо зручну для вас доставку.

Способи оплати в магазині

ПолMall

Магазин ПолMall піклується про кожного покупця, тому ви можете скористатися готівковим і безготівковим способом оплати: оплатити товар при замовленні і в момент його отримання. Щоб зробити ваш онлайн-шопінг приємнішим, ми додали кілька способів замовлення:

  • Онлайн оплата банківською карткою
  • Безготівковий розрахунок за рахунком-фактурою та реквізитами
  • Готівковий розрахунок
  • Безготівковий розрахунок з ПДВ

Оплата товару

Онлайн-оплата банківською картою

Для карт Visa та MasterCard можна повністю оплатити замовлення в момент його оформлення, це безготівкова оплата. Вона економить ваш час, тому що в поштовому відділенні вам потрібно буде просто забрати замовлення, пред'явивши документ, що підтверджує особу одержувача.

LiqPay

Оплата відбувається за допомогою платіжної системи LiqPay на сайті

Безготівковий розрахунок за рахунком-фактурою та реквізитами

Для фізичних та юридичних осіб: оплата проводиться згідно виставленої рахунку-фактури у відділенні будь-якого банку України. Рахунок-фактуру ви можете отримати в інтернет-магазині: наші співробітники вишлють рахунок-фактуру на ваш e-mail.

Сплатити рахунок-фактуру можна:

— через будь-яке відділення банку або термінал;

— за допомогою платіжної системи «Приват24»;

— використовуючи Visa або MasterCard за допомогою LiqPay.

ФОП Романків Юрій Михайлович 
ЄДРПОУ/ДРФО/ІПН 2076002274, 
IBAN UA253052990000026006005512545, АТ КБ Приватбанк

Готівковий розрахунок

Ви можете оплатити замовлення готівкою при відвідуванні нашого магазина.

Безготівковий розрахунок з ПДВ

Назва платника та код ЄДРПОУ:

ТОВ "ІТА ЛЮКС", ЄДРПОУ 42605358, IBAN UA833052990000026007006707574, АТ КБ Приватбанк

Завдяки такому різноманіттю ви можете бути впевнені в безпеці онлайн-шопінгу. Вибирайте зручний спосіб оплати й економте свій час!

Повернення або обмін товару здійснюється відповідно до положень Закону України «Про захист прав споживачів» № 1023-XII від 12.05.1991р

У кошик випадково додався товар або щось не помітили при отриманні? При перевірці посилки виявили дефект? Непорозуміння іноді трапляються, ми все розуміємо і робимо все можливе, щоб розв'язувати проблему. Просто розкажіть нам про це, а ми зі свого боку розповімо, як можемо допомогти.

Ви можете повернути чи обміняти товар протягом 14 днів після доставки, крім тих товарів, котрі зазначені в переліку товарів належної якості, які не можна обміняти чи повернути (див.відповідний розділ данного положення).

Зверніть увагу, що всі посилки, які відправляються транспортними компаніями застраховані.

При отриманні посилки необхідно перевірити цілісність її упакування й відсутність механічних пошкоджень в момент отримання. Якщо такі є, то скласти акт на пошкодження й отримання страхової суми компанією перевізника.

Вимоги до повернення товару

  • збережено документ, що підтверджує оплату;
  • товарний вигляд та упаковка не пошкоджені, всі бірки та ярлики на місці;
  • товар не був у вживанні: відсутні сліди використання, подряпини, потертості тощо;
  • товар складний в упакування таким же чином, як і при отриманні;
  • товар не потрапляє до переліку товарів належної якості, повернення яких обмежений рішенням Кабінет Міністрів України (постанова від 19 березня 1994 року № 172).

Щоб менеджери швидше зорієнтували, як вам повернути гроші або обміняти на інший товар, коротко опишіть ситуацію, прикладіть фото або відео товару, який ви придбали у нас і хотіли б повернути, надіславши лист на електронну адресу contact@polmall.com.ua

Кожен випадок повернення індивідуальний і розглядається окремо, для заявки на повернення зв'яжіться з нами з 10:00 до 16:00 в робочі дні:

  • +38 (044) 300-17-17
  • +38 (066) 9-700-900

Категорії товарів, які можна/не можна повернути чи обміняти

Не можна повернути чи обміняти

Відповідно до Закону України Про захист прав споживачів інтернет-магазин може відмовити споживачеві у проведенні обміну або поверненні товару у таких випадках:

  • минуло понад 14 днів з дати придбання, і товар не має суттєвих дефектів;
  • передача товару відбулася менше ніж 14 днів тому, але товар, який не має суттєвих недоліків, не є новим, тобто був у використанні;
  • товар має механічні пошкодження, пакування пошкоджене, під час експертизи виявлено, що дефекти товару виникли з вини покупця, присутні, ознаки стороннього втручання (розпакування, спроба ремонту) та інше;
  • товар використовувався і не збережено його товарний вигляд, споживчі властивості, пломби, ярлики, а також розрахунковий документ, виданий споживачеві разом з проданим товаром;
  • при поверненні (обміні) товару, який був придбаний у комплекті за спеціальною ціною (знижкою на комплект), повернення (обмін) здійснюється на весь комплект товару;
  • товар належить до категорії, яка не підлягає обміну та поверненню.

Перелік товарів належної якості, що не підлягають обміну (поверненню) згідно постанови Кабінету Міністрів України від 19 березня 1994 р. N 172

Непродовольчі товари:

  • килимові вироби метражні
  • лінійний та листковий металопрокат, трубна продукція, пиломатеріали, погонажні (плінтус, наличник), плитні матеріали (деревноволокнисті та деревностружкові плити, фанера) і скло, нарізані або розкроєні під розмір, визначений покупцем (замовником)

Терміни та умови повернення коштів

Провести повернення грошових коштів ми зможемо протягом 3-5 робочих днів і не пізніше 7-ми робочих днів з моменту отримання товару до нас на склад для перевірки його цілісності та працездатності.

Повернення коштів здійснюється переказом на картку клієнта.

 

Адреса магазину, де можна оформити повернення товару

Повернути можна:

  • безпосередньо в нашому магазині (магазин знаходится за адресою м.Київ, просп. Володимира Івасюка (Героїв Сталінграду) 8, корп. 3)
  • відправити товар кур'єрською службою (Нова Пошта).

Що потрібно зробити для того, щоб повернути товар безпосередньо до магазину:

  1. Зателефонувати нам і попередити, що ви збираєтесь привезти товар для повернення чи написати на електронну пошту з фото товару та чеками.
  2. Написати заяву на повернення.
  3. Принести чек із нашого магазину, який ви отримали разом із покупкою.
  4. Принести товар із не пошкодженим пакуванням, в тому вигляді, в якому він був придбаний. Товар, який перебував у використанні та/або не зберіг свої споживчі якості, поверненню не підлягає (крім гарантійних випадків).

Що потрібно зробити для того, щоб повернути товар «Новою поштою»

  1. Зателефонувати нам чи написати на електронну пошту і попередити, що ви збираєтесь відправити товар і отримати потрібну адресу.
  2. Написати заяву на повернення.
  3. Вкласти чек із нашого магазину, який ви отримали разом із покупкою.
  4. Відправити куплений товар товарного виду, тобто, без механічних пошкоджень, без подряпин, із не пошкодженим пакуванням. Товар, який перебував у використанні та/або не зберіг свої споживчі якості, поверненню не підлягає (крім гарантійних випадків).

У разі повернення товару належної якості транспортні витрати сплачує клієнт.

У разі повернення товару неналежної якості транспортні витрати сплачує інтернет-магазин.

На жаль, завжди може виникнути непередбачена ситуація. Якщо ви виявите щось підозріле, скажіть нам. Наш менеджер запропонує можливі рішення.

Вгору