Повернення або обмін товару здійснюється відповідно до положень Закону України «Про захист прав споживачів» № 1023-XII від 12.05.1991р

У кошик випадково додався товар або щось не помітили при отриманні? При перевірці посилки виявили дефект? Непорозуміння іноді трапляються, ми все розуміємо і робимо все можливе, щоб розв'язувати проблему. Просто розкажіть нам про це, а ми зі свого боку розповімо, як можемо допомогти.

Ви можете повернути чи обміняти товар протягом 14 днів після доставки, крім тих товарів, котрі зазначені в переліку товарів належної якості, які не можна обміняти чи повернути (див.відповідний розділ данного положення).

Зверніть увагу, що всі посилки, які відправляються транспортними компаніями застраховані.

При отриманні посилки необхідно перевірити цілісність її упакування й відсутність механічних пошкоджень в момент отримання. Якщо такі є, то скласти акт на пошкодження й отримання страхової суми компанією перевізника.

Вимоги до повернення товару

  • збережено документ, що підтверджує оплату;
  • товарний вигляд та упаковка не пошкоджені, всі бірки та ярлики на місці;
  • товар не був у вживанні: відсутні сліди використання, подряпини, потертості тощо;
  • товар складний в упакування таким же чином, як і при отриманні;
  • товар не потрапляє до переліку товарів належної якості, повернення яких обмежений рішенням Кабінет Міністрів України (постанова від 19 березня 1994 року № 172).

Щоб менеджери швидше зорієнтували, як вам повернути гроші або обміняти на інший товар, коротко опишіть ситуацію, прикладіть фото або відео товару, який ви придбали у нас і хотіли б повернути, надіславши лист на електронну адресу contact@polmall.com.ua

Кожен випадок повернення індивідуальний і розглядається окремо, для заявки на повернення зв'яжіться з нами з 10:00 до 16:00 в робочі дні:

  • +38 (044) 300-17-17
  • +38 (066) 9-700-900

Категорії товарів, які можна/не можна повернути чи обміняти

Не можна повернути чи обміняти

Відповідно до Закону України Про захист прав споживачів інтернет-магазин може відмовити споживачеві у проведенні обміну або поверненні товару у таких випадках:

  • минуло понад 14 днів з дати придбання, і товар не має суттєвих дефектів;
  • передача товару відбулася менше ніж 14 днів тому, але товар, який не має суттєвих недоліків, не є новим, тобто був у використанні;
  • товар має механічні пошкодження, пакування пошкоджене, під час експертизи виявлено, що дефекти товару виникли з вини покупця, присутні, ознаки стороннього втручання (розпакування, спроба ремонту) та інше;
  • товар використовувався і не збережено його товарний вигляд, споживчі властивості, пломби, ярлики, а також розрахунковий документ, виданий споживачеві разом з проданим товаром;
  • при поверненні (обміні) товару, який був придбаний у комплекті за спеціальною ціною (знижкою на комплект), повернення (обмін) здійснюється на весь комплект товару;
  • товар належить до категорії, яка не підлягає обміну та поверненню.

Перелік товарів належної якості, що не підлягають обміну (поверненню) згідно постанови Кабінету Міністрів України від 19 березня 1994 р. N 172

Непродовольчі товари:

  • килимові вироби метражні
  • лінійний та листковий металопрокат, трубна продукція, пиломатеріали, погонажні (плінтус, наличник), плитні матеріали (деревноволокнисті та деревностружкові плити, фанера) і скло, нарізані або розкроєні під розмір, визначений покупцем (замовником)

Терміни та умови повернення коштів

Провести повернення грошових коштів ми зможемо протягом 3-5 робочих днів і не пізніше 7-ми робочих днів з моменту отримання товару до нас на склад для перевірки його цілісності та працездатності.

Повернення коштів здійснюється переказом на картку клієнта.

 

Адреса магазину, де можна оформити повернення товару

Повернути можна:

  • безпосередньо в нашому магазині (магазин знаходится за адресою м.Київ, просп. Володимира Івасюка (Героїв Сталінграду) 8, корп. 3)
  • відправити товар кур'єрською службою (Нова Пошта).

Що потрібно зробити для того, щоб повернути товар безпосередньо до магазину:

  1. Зателефонувати нам і попередити, що ви збираєтесь привезти товар для повернення чи написати на електронну пошту з фото товару та чеками.
  2. Написати заяву на повернення.
  3. Принести чек із нашого магазину, який ви отримали разом із покупкою.
  4. Принести товар із не пошкодженим пакуванням, в тому вигляді, в якому він був придбаний. Товар, який перебував у використанні та/або не зберіг свої споживчі якості, поверненню не підлягає (крім гарантійних випадків).

Що потрібно зробити для того, щоб повернути товар «Новою поштою»

  1. Зателефонувати нам чи написати на електронну пошту і попередити, що ви збираєтесь відправити товар і отримати потрібну адресу.
  2. Написати заяву на повернення.
  3. Вкласти чек із нашого магазину, який ви отримали разом із покупкою.
  4. Відправити куплений товар товарного виду, тобто, без механічних пошкоджень, без подряпин, із не пошкодженим пакуванням. Товар, який перебував у використанні та/або не зберіг свої споживчі якості, поверненню не підлягає (крім гарантійних випадків).

У разі повернення товару належної якості транспортні витрати сплачує клієнт.

У разі повернення товару неналежної якості транспортні витрати сплачує інтернет-магазин.

На жаль, завжди може виникнути непередбачена ситуація. Якщо ви виявите щось підозріле, скажіть нам. Наш менеджер запропонує можливі рішення.