Обирати матеріали для облицювання торговельних залів потрібно ретельно, зі знанням технічних характеристик та стандартів безпеки. Адже матеріали, котрими обшиваються стіни, стеля, котрі монтуються на підлогу, повинні бути не лише естетичними, але й безпечними. Особливо ця вимога стосується підлогового покриття, котре не повинно ковзати, на ньому не має бути вибоїн. Також важливо обирати підлогове покриття для магазинів, стійке до пошкоджень, аби вже через півроку вам не довелося його змінювати. Звісно ж, не потрібно забувати і про естетику, адже покупці складають враження на основі того, наскільки приємно знаходитись в торговому центрі чи магазині.

Як правильно обрати підлогове покриття для магазину?

Ключові критерії вибору підлогового покриття для магазину

Щоби вибір був вірним, потрібно звертати увагу на ключові характеристики:

  • дизайн;
  • стійкість до навантажень;
  • шумо- та теплоізоляція;
  • вологостійкість;
  • безпечність використання;
  • простота догляду.

Зносостійкість, міцність до інтенсивних навантажень — це основний параметр, за яким обирають покриття в магазин. Особливо важливо підбирати міцне покриття для великих торгових залів, які щоденно відвідують тисячі покупців. Підлога щоденно витримує тиск підошов, часто з підборами, колеса візочків, важких вітрин та вантажів.

Достатньо високі рівні зносостійкості та міцності мають покриття комерційного рівня: лінолеум, вінілова плитка, керамічна плитка. Клас стирання комерційних підлогових покриттів становить 31-43, чого цілком достатньо для того, щоби витримувати сильні навантаження.

Шумоізоляція – у великих магазинах та торгових центрах неодмінно виникає шум, від звуків підборів, голосів. Знизити рівень шуму в залі допоможуть комерційний ковролін, вінілова плитка.

Теплоізоляція — цей параметр важливий для невеликих магазинів, у яких передбачено наявність приміряльних, наприклад у магазинах одягу. Щоби забезпечити комфорт покупців, у таких магазинах можна укласти комерційний ковролін чи килимову плитку. Такі різновиди покриттів добре утримують тепло, виглядають стильно та сучасно.

Вологостійкість — якщо в магазин передбачено вхід з вулиці, а не з загального торгового залу, підлогове покриття обов'язково повинно бути стійким до вологи. Окрім цього важливо обирати тип покриття, котрий не буде ковзати в мокрому стані. Це важливо щоби підвищити рівень безпеки покупців.

Популярні різновиди підлогових покриттів для магазинів та торгових залів

Для невеликих магазинів, розташованих усередині торгового залу, можна обрати комерційний ковролін Condor Solid 76. Цей ковролін має основу з синтетичного джута, ворс з поліаміду, довжиною 3.5 мм. Поєднання синтетичного джуту та поліпропілену забезпечує гарні показники тепло- та шумоізоляції. Ковролін представлений різними колірними варіантами, проте всі вони витримані у нейтральній, холодній гамі.

Великі торгові зали, магазини, оснащені окремим входом з вулиці, вимагають вибору покриття, стійкого до вологи, за яким легко доглядати. Непоганим варіантом буде мармолеум — це натуральний різновид лінолеуму, що відрізняється високими показниками міцності, стійкості до пошкоджень та вологи.

Підлогове покриття для магазину

Таке покриття гомогенне – всі компоненти ретельно перемішані до стану однорідної маси, нанесені на основу. В силу особливостей технології, мармолеум представлений в однотонних кольорах, без візерунків. Ретельне дотримання рецептури, використання лише якісних компонентів, гарантує термін експлуатації до 20 років.

Обрати підлогове покриття для великого торгового центру чи невеликого бутіку, вам допоможуть у магазині «ПолMall».